שיטות פוזיטיביות

אהבה עצמית

אהבה שבין אדם לעצמו, לעצמה, אהבה שאינה תלויה באדם אחר, אהבה שניזונה מהשקעה יום יומית.
% 0

הגישה מבוססת בין היתר על כלים מעולם האימון האישי, NLP, חקר המוח,פסיכולוגיה חיובית ואימון הורים אדלריאני.

לבחור לחשוב חיובי ולהאמין בטוב

״כאשר אהבתי את עצמי באמת, הבחנתי שהחשיבה שלי יכולה לאמלל אותי ולאכזב אותי מאוד.
אבל כאשר אני מגייס אותה לשירות לבי, היא פוגשת פרטנר חשוב ואמיתי, ולזה קוראים "לדעת לחיות".

צ׳רלי צ׳פלין.

המחשבות שלנו, מנהלות בגדול את העניינים מכוונות את נקודת המבט, איך נראה את מה שקורה מולנו ולנו.

לבחור לחשוב חיובי ולהאמין בטוב. לחלום בגדול וליפול כשצריך. לקום כשהגיע הזמן ולחשב מסלול. חיובי לצד ריאלי, פוזיטיביות.

בחירה בחיובי, כמשקפיים לראות איתן את החיים, לא באה במקום ריאליות, היא יודעת לצעוד לצידה, וכל עוד לא ידוע מה יהיה, תבחרו לחשוב שיהיה טוב, זו בחירה שמכילה בתוכה, הרבה אהבה עצמית.

שווה לקראו

תכנים מעניינים ורלוונטים לנושא

הצהרת נגישות
מפת אתר
תודה רבה
נקודת מבט אחרת
נקודת מבט אחרת
ניסיתי את האופטימיות, ניסיתי גם את הפסימיות, גיליתי שהתוצאה נשארת זהה זו רק איכות החיים שלי שמשתנה. ניסיתי לחלום בגדול וניסיתי לא לחלום יותר מידי, גיליתי שגם כשאני חולמת בענק וגם כשאני לא מעזה לחלום, כשהחלום לא מתגשם, הלב נשבר, וזה לא משנה, כמה ״התכוננתי״ לזה.
דילוג לתוכן